2008/04/09

Jag längtar



...ännu mer till sommaren när jag ser den här bilden på salem al fakir... tagen på Parksommar i somras med Lina och Emma-Lina..Inte långt kvar... Idag har vi haft teckningslära, det var faktiskt intressant och jag insåg att jag fastnat vid ca 7 års ålder och fortfarande tecknar samma sorts gubbar, rätt kul. Sen har jag sara och simon åkt till Ljugarns fiskehamn två gånger och fotat samma plats olika ljus. Det är en fotouppgift som ska redovisas på fredag. Så vi fotade kvällsljus och inväntade nattljuset på en bänk i så mycket lä som möjligt, försökte tända två lyktor utan någon som helst framgång med tändaren, värmde oss på te och godis och försökte att inte frysa ihjäl eller blåsa bort. Nu ska vi upp 4 imorgon och fota sista bilden, gryningsljuset. Måttligt road över det!

No comments: