2008/05/13

Storstädning på våning 3!


























Mitt lilla rum är nu helt kalt, opersonligt och.... rent! Konstig syn. På lördag tar jag färjan över östersjön och flyttar hem igen. Men först ska jag till gamleby. Ska bli skönt att komma hem igen, men känns lite sorgligt också att lämna alla....
Nu har jag också lagt upp mina bilder från antagningsdagarna i sthlm. De flesta oredigerade precis som jag lämnade in dem till fotoskolan. Uppgift 1. Fota 10 för dig okända människor Uppgift 2. Dokumentera Skogskyrkogården med 15 bilder. Uppgift 3. Gör en reklamkampanjbild som ska marknadsföra sthlm som "en roligare stad". Den ska utstråla glädje och positivitet och kunna användas i andra länder. Det måste förekomma en clownnästa i bilden. Tack Lina du är guld värld som hjälpte mig! Imorgon får jag svar......

No comments: